نتایج دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان کشور

دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان کشور با شرکت 123 بازیکن از 21 استان به مدت دو روز در قسمت یکنفره و دونفره برگزار گردید.

در دیدار مرحله یک چهارم نهایی درقسمت یکنفره فرزین خانجانی از تهران ، سالار بیات از زنجان ، سروش اسکندری از زنجان و حمید حیدری شفق از کرمانشاه با شکست حریفان خود به مرحله نیم نهایی رقابت های یکنفره راه یافتند.

در قسمت دونفره نیز تیم های محمدرضا خانجانی و اشکان فصاحتی از تهران ، محمدرضا باقری و امیر رضا سلیمانی از زنجان ، مسعود پیروزی و محمد یازرلو از گلستان ، علیرضا قاسمی و سینا بیات از زنجان با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی این پیکارها راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی در قسمت یکنفره فرزین خانجانی از تهران با نتیجه 2 بر صفر در مقابل سالار بیات از زنجان به برتری دست یافت و راهی مرحله فینال این رقابتها شد.

سروش اسکندری از زنجان در مصاف با حمید حیدری شفق از کرمانشاه با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یافته و راهی مرحله فینال شد.

در قسمت دونفره نیز تیم محمدرضا خانجانی و اشکان فصاحتی از تهران توانستند تیم امیر رضا سلیمانی و محمدرضا باقری از زنجان را با نتیجه دو بر صفر شکست داده و به مرحله فینال رقابتهای دونفره راه یابند.

همچنین تیم دونفره سینا بیات و علیرضا قاسمی از زنجان با نتیجه دو بر صفر تیم مسعود پیروزی و محمد یازرلو از گلستان را شکست داده و راهی مرحله فینال شدند.

در فینال این پیکارها در قسمت یکنفره سروش اسکندری از زنجان توانست فرزین خانجانی از تهران را با نتیجه دو بر صفر شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره از رقابتهای رنکینگ دست یابد.

فرزین خانجانی از تهران دوم شد.

سالار بیات از زنجان و حمید حیدری شفق از کرمانشاه به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در قسمت دونفره نیز تیم محمد رضا خانجانی و اشکان فصاحتی از تهران تیم سینا بیات و علیرضا قاسمی از زنجان را با نتیجه دو بر صفر شکست داده و قهرمان این دوره از رقابت های دونفره شدند.

تیم سینا بیات و علیرضا قاسمی از زنجان دوم شدند.

تیم های دونفره امیررضا سلیمانی و محمدرضا باقری از زنجان و مسعود پیروزی و محمد یازرلو از گلستان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

نتایج مرحله دوم رنکینگ بدمینتون بزرگسالان بدمینتون کشور سال 94

نتایج مرحله دوم رنکینگ بدمینتون بزرگسالان بدمینتون کشور سال 94

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...