بحرین به تیم ملی بدمینتون‌ ایران ویزا نداد

تیم‌های ملی بدمینتون آقایان و بانوان ایران که قرار بود به مسابقات پنج هزار و 15000 دلاری بحرین اعزام شود به دلیل صادر نشدن ویزا حضور در مسابقه پنج هزار دلاری را از دست داد.

علی شاه حسینی ، ملی‌پوش بدمینتون ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: فدراسیون اقدامات لازم برای صدور روادید و انجام داده بود، اما متاسفانه کشوری که نتوانسته هنوز مسائل سیاسی را از ورزشی جدا کند به ما ویزا نداده است.

 وی ادامه داد: خود من از سال 2001 تاکنون، 9، 8 مرتبه به بحرین سفر کردم در مسابقات مختلف شرکت کردم و مشکلی برای دادن ویزا وجود نداشت، اما اکنون نمی‌دانم به چه علت ویزای 12- 10 نفر را که قصد شرکت در مسابقات بدمینتون را داشتند صادر نمی‌کنند، تنها می‌توان برای کشور میزبان تاسف خورد.

 شاه حسینی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار است که تیم ملی بتواند در مسابقه دوم شرکت کند؟ گفت: مسابقه 1500 دلاری سه شنبه آغاز می‌شود و خود من 30 – 20 درصد امید دارم که ویزای ما را صادر کنند. از سوی دیگر چون ما از طرف کنفدراسیون بدمینتون آسیا معرفی شده‌ایم و اسم‌مان نیز در جدول مسابقات است، امیدوارم شرایطی پیش آید و مشکلمان حل شود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...