حضور جهرم در سوپر لیگ بدمینتون کشور

رییس سازمان لیگ بدمینتون ایران از آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر بدمینتون در بیست‌ونهم آبان‌ماه و با حضور هشت تیم خبر داد. 

مصطفی عرب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره برگزاری نوزدهمین دوره لیگ برتر بدمینتون اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌هایی که انجام دادیم لیگ برتر از 29 آبان‌ماه به مدت هشت هفته به صورت رفت و برگشتی برگزار می‌شود. تاکنون نیز هشت تیم گاز تهران، دانشگاه آزاداسلامی نماینده کرمانشاه، جهرم فارس، شهید رجایی قزوین، زنجان، قابوس گنبدکاووس و روان‌کاران تهران برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده‌اند و قرار شده هفته آینده اسامی بازیکنان خود را برای ما ارسال کنند که در حال حاضر اعلام آمادگی 6 تیم به دست ما رسیده با این وجود طبق برنامه‌ای که ما چیده‌ایم مسابقات از 29 آبان‌ماه هر هفته در یک استان برگزار می‌شود و باید ببینیم تا کجا پیش می‌رویم، چراکه مسابقات دهه فجر را هم پیش‌رو داریم و بازیکنان باید در اختیار تیم ملی قرار بگیرند.

عرب در پاسخ به این پرسش که برای جلوگیری از اتفاقات فصل گذشته و انصراف تیم‌ها در جریان برگزاری رقابت‌ها قوانین سفت و سختی را وضع کرده‌اید یا خیر؟ گفت: اگر قوانین سفت و سخت وارد عمل شوند اسپانسرها جلو نمی‌آیند و تیم‌داری نمی‌کنند با این حال نیاز به رایزنی با تیم‌ها وجود دارد و اگر مسابقات طبق برنامه برگزار شود، دیگر چنین اتفاقی نمی‌افتد.

وی درباره تغییر قوانین مسابقات لیگ برتر نیز بیان کرد: شرایط همانند گذشته است تنها اتفاقی که در این فصل رخ می‌دهد این است که ابتدا دو بازی دو نفره برگزار می‌شود و پس از آن سه بازی یک نفره، زیرا طی جلسه‌ای که با تیم‌ها داشتیم آنها متقاضی تغییر روند برگزاری مسابقات بودند و می‌گفتند وقتی بازیکنی بازی یک نفره را واگذاری می‌کند دیگر تمایلی برای حضور در بازی دو نفره ندارد و ما نیز این درخواست را قبول کردیم.

به گزارش ایسنا، هجدهمین دوره لیگ برتر بدمینتون با حضور شش تیم کرمانشاه، گاز تهران، ابتکار ملی زنجان، شهید رجایی قزوین، گیلان و خوزستان برگزار شد که با قهرمانی گاز تهران و نایب‌قهرمانی ابتکار ملی زنجان به پایان رسید. نکته قابل توجه در برگزاری فصل گذشته لیگ برتر بدمنیتون این بود که مسابقات آذرماه سال 91 آغاز و خردادماه سال 92 به پایان رسید که برای لیگ شش تیمی زمان بسیار زیادی بود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...