حضور تیم جهرم در مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور



سر مربی تیم بدمینتون جهرم از حضور این تیم به نمایندگی از استان فارس 
در نوزدهمین دوره لیگ برتر بدمینتون کشور خبر داد.

حضور تیم جهرم در مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور
خبرگزاری تسنیم: سر مربی تیم بدمینتون جهرم از حضور این تیم به نمایندگی از استان فارس در نوزدهمین دوره لیگ برتر بدمینتون کشور خبر داد.

 

محمد فاخر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در جهرم اظهارکرد: مسابقات لیگ برتر بدمینتون بزرگسالان کشور با حضور 8 تیم از 29 آبان به مدت 8 هفته برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تا کنون تعداد 6 تیم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده است، افزود: نبود حامی مالی از مشکلات تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور است که با وجود توانایی های بالا باعث عدم حضور آنها در این مسابقات می شود.

سرمربی تیم بدمینتون جهرم با بیان اینکه بازی های لیگ برتر بدمینتون کشور به صورت رفت و برگشت برگزار می شود، بیان کرد: از مردم ورزش دوست این شهرستان جهت تشویق این تیم در بازی هایی که به میزبانی جهرم برگزار می شود دعوت می کنیم.

فاخر با اشاره به میزبانی تیم جهرم در نخستین بازی خود، خاطرنشان کرد: تیم های گاز تهران، دانشگاه آزاداسلامی کرمانشاه، شهید رجایی قزوین، زنجان، قابوس گنبدکاووس و روان‌کاران تهران رقیبان تیم جهرم در نوزدهمین دوره لیگ برتر بدمینون کشور هستند.

به گزارش تسنیم، هجدهمین دوره لیگ برتر بدمینتون با حضور 6 تیم کرمانشاه، گاز تهران، ابتکار ملی زنجان، شهید رجایی قزوین، گیلان و خوزستان برگزار شد که با قهرمانی گاز تهران و نایب‌قهرمانی ابتکار ملی زنجان به پایان رسید.

 



هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...