رقابت نماینده فارس (تیم جهرم) به تعویق افتاد

خبرگزاری تسنیم: سر مربی تیم بدمینتون جهرم از تعویق بازی نخست این تیم در مقابل گاز تهران در نوزدهمین دوره لیگ برتر کشور خبر داد.

محمد فاخر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در جهرم اظهار کرد: رقابت های نوزدهمین دوره لیگ برتر بدمینتون کشور از فردا پنجشنبه 30 آبان با حضور 6 تیم گاز تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، جهرم، شهید رجایی قزوین، شهید شهریاری زنجان و قابوس گنبد کاووس آغاز می شود.

وی از تعویق نخستین بازی تیم جهرم که قرار بود فردا به میزبانی این شهرستان برگزار شود خبر داد و افزود: بازی تیم جهرم با گاز تهران، قهرمان لیگ گذشته عصر روز پنجشنبه 7 آذر در سالن اختصاصی بدمینتون ورزشگاه آزادگان جهرم برگزار می شود.

سر مربی تیم بدمینتون جهرم با اشاره به اینکه هنوز هیچ ارگان خصوصی و دولتی حمایت مالی این تیم را نپذیرفته است، خاطرنشان کرد: تا کنون رایزنی های بسیاری در این رابطه انجام دادیم که نتیجه ای در بر نداشته و همچنان در جستجو برای یافتن حامی مالی برای این تیم هستیم.

به گزارش تسنیم، قرار بود نوزدهمین دوره لیگ برتر بدمینتون کشور با حضور 8 تیم برگزار شود که 2 تیم کرمانشاه و روان کاران تهران از حضور در رقابت ها کناره گیری کردند.

نوزدهمین دوره لیگ برتر بدمینتون به صورت رفت و برگشت در 10 هفته برگزار می‌شود که 19 دی ماه پایان نیم فصل این دوره از مسابقات است.

براساس برنامه سازمان لیگ بدمینتون در هفته‌ نخست این بازی ها دانشگاه آزاد اسلامی میزبان قابوس گنبد کاووس بوده و شهید شهریاری زنجان نیز در زمین خود به مصاف شهید رجایی قزوین می‌رود.

به این ترتیب مصاف تیم جهرم و گاز تهران که قرار بود فردا به میزبانی جهرم انجام شود به هفته بعد موکول شد.

با توجه به تیم بدمینتون جهرم به عنوان نماینده استان فارس در نوزدهمین لیگ برتر کشور حضور پیدا کرده است لزوم حمایت مسئولان استان در راستای حضور قدرتمندانه این تیم لازم و ضروری بوده و می طلبد که نگاه مسئولان به این تیم فرا منطقه ای باشد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...