سه بازیکن غیربومی به تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین پیوستند

ˈصدیق سخن سنجˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ˈمهران و رضا شهبازیˈ از کردستان و ˈآرمین زکی زادهˈ از تهران این بازیکنان را تشکیل می دهند که سابقه حضور در لیگ برتر را نیز دارند.



وی اظهار کرد: مهران شهبازی و زکی زاده تجربه حضور در تیم های ملی جوانان و امید بدمینتون را دارند و می توانند با تکنیک و تجربه خود به کمک تیم بدمینتون قزوین در لیگ برتر بیایند.

این مسوول، تقویت تیم بدمینتون قزوین برای حفظ خود در لیگ برتر و بالا بردن وزنه فنی این تیم در برابر حریفان را هدف از جذب این سه بازیکن خواند و اضافه کرد: با توجه به اضافه شدن دو تیم به مسابقات برای حفظ تیم خود در لیگ برتر و جلوگیری از سقوط ناچار به تقویت و جذب بازیکن غیربومی بودیم.

رییس هیات بدمینتون استان قزوین گفت: تیم ما در رقابت های فصل پیش لیگ برتر باشگاه های کشور با ترکیبی از بازیکنان بومی در مسابقات حاضر شده بود.

سخن سنج افزود: امسال نیز به خاطر نبود حامی مالی و عدم حمایت مسوولین، هیات بدمینتون قزوین به ناچار هزینه های حضور در لیگ برتر را عهده دار شده است.

این مسوول ورزشی گفت: به رغم اینکه کم ترین هزینه را در لیگ برتر انجام داده ایم اما در فصل جدید بدنبال کسب نتایج خوب و حضور شایسته در لیگ برتر هستیم که این موضوع را با برد تیم زنجان نایب قهرمان فصل پیش در خانه این تیم در هفته اول رقابت ها نشان دادیم.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...