قهرمانان بدمینتون سومین مرحله رنکینگ مردان مشخص شدند

سومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان (بزرگسال،امید و جوانان) کشور که در شیراز جریان داشت امروز جمعه با شناخت قهرمانان این رشته در دو قسمت یکنفره و دونفره به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، دیدار فینال یکنفره این رقابت ها بین علی شاه حسینی از تهران و سروش اسکندری از زنجان برگزار شد که در پایان این دیدار اسکندری توانست با نتیجه 2 بر صفر برابر حریف خود به برتری دست یافته و قهرمان یکنفره مرحله سوم شود.

شاه حسینی دوم شد و عرفان شاه حسینی از تهران و سالار بیات از زنجان مشترکا سوم شدند.

در دیدار فینال رقابت های دونفره تیم دونفره علی شاه حسینی و محمدرضا خانجانی از تهران به مصاف تیم دونفره فرزین خانجانی و اشکان فصاحتی از تهران رفتند که در پایان این دیدار تیم دونفره علی شاه حسینی و محمدرضا خانجانی توانست با نتیجه دو بر یک برابر حریفان خود به پیروزی دست یافته و قهرمان سومین مرحله این رنکینگ شوند.

تیم دونفره فرزین خانجانی و اشکان فصاحتی دوم شد و تیم های دونفره پیام نصر و شهرام کرمی از اصفهان و محسن خمری و امید روشن (آزاد) مشترکا سوم شدند.

لازم به ذکر است این مسابقات با حضور معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان شیراز و آقای مهاجر دبیر فدراسیون بدمینتون برگزار شد.

در این مرحله و با احتساب دو مرحله قبلی این رقابت ها نفرات برتر برای حضور در بیست و چهارمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر انتخاب خواهند شد.

لازم به ذکر است مرحله اول و دوم این رقابت ها در شهرهای تهران و زنجان برگزار شده بود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...