نتایج هفته سوم رقابت های لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور

هفته سوم از دور رفت نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور(جام خلیج فارس) عصر روز گذشته (پنج شنبه) با برگزاری 4 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد و در پایان تیم های نماینده گیلان، قابوس گنبد ، گاز تهران و دانشگاه آزاد برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، در شیراز دو تیم شهرداری جهرم و نماینده گیلان به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تیم نماینده گیلان توانست با نتیجه 4 بر یک برابر حریف خود به برتری رسد.

در گرگان، تیم های قابوس گنبد و نماینده کرمانشاه به رقابت پرداختند که در پایان این رقابت ها تیم قابوس گنبد با نتیجه 4 بر یک توانست برابر حریف خود به پیروزی رسد.

در قزوین تیم شهید رجایی این شهرستان با تیم گاز تهران دیدار کردند که در پایان تیم گاز تهران 5 بر صفر حریف خود را شکست داد.

در تهران تیم دانشگاه آزاد به مصاف تیم شهید شهریاری زنجان رفت که در پایان تیم دانشگاه آزاد با نتیجه 5 بر صفر برابر حریف خود به پیروزی رسید.

در پایان هفته سوم از دور رفت این رقابت ها تیم دانشگاه آزاد با کسب 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارد ، و تیم های گاز تهران و شهید رجایی قزوین هر کدام با 7 امتیاز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفته اند.

نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور با شرکت 8 تیم (نماینده گیلان، قابوس گنبد ، شهید رجایی قزوین ، نماینده جهرم ، نماینده کرمانشاه ، شهید شهریاری زنجان ، گاز تهران و دانشگاه آزاد) برگزار می شود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...