جوابیه

با عرض سلام.

در پی پیامی که یکی از دوستان تحت عنوان "لطفا از این همه تبعیض درست بردارید" به مدیریت وبلاگ ارسال نموده بودند،ما برای روشن شدن موضوع جوابیه آن را بر روی وبلاگ میگذاریم.متن ایشان و در پی آن پاسخ وبلاگ بدمینتون جهرم در زیر آمده است.

متن پیام:

"چرا در جمع برترین بازیکنان ،اسم جهرمی ها را قرمز می کنید؟در صورتی که اینان برترین نیستند.این همه تعصب روی جهرم بسیار نادرست است .چرا بین این همه بازیکن عکس ستاره را می گذارید.چرا می گویید که این ستاره و شیخی فقظ تاثیر گذار بوده اند. این همه تبعیص نادرست است. آقای …. شاید این کارها باعث پیشرفت جهرم شود . ولی به چه قیمتی!!!! ما از شما با چنین شخصیتی انتظاری بیش از این داریم. و در پایان جهرم را جزئی از فارس بدانید.با تشکر .موفق باشید!!!"

 

پاسخ:

سپاس از شما دوست عزیز که نظر خود را به وبلاگ هیئت بدمینتون جهرم ارسال نمودید.

برخود لازم دانستیم توضیحاتی را در رابطه با مسائل مطرح شده از سوی شما بیان کنیم.

 هیچگونه تبعیضی وجود ندازد.همانطور که از اسم وبلاگ هم مشخص میباشد،این وبلاگ متعلق به هیئت بدمینتون جهرم میباشد نه هیئت بدمینتون استان فارس! لذا از آنجایی که شما فرموده بودید چرا اسم بازیکنان جهرم به صورت قرمز مشخص شده اند به این دلیل میباشد که این وبلاگ بنا بر این دارد تا با معرفی بازیکنان جهرمی و تشویق آنها باعث انگیزه مضاعف در آنان شده و این انتظار شما باید از هیئت بدمینتون استان فارس باشد که اولا سایت در خور شأن بدمینتون بازان فارس راه اندازی نماید،دوما در آن سایت با معرفی برترین ها و پوشش خبری مناسب،قدمی در راه توسعه بدمینتون فارس بردارد.

در مورد مسأله بعد که فرموده بودید چرا از بین این همه بازیکن فقط تصویر محمد ستاره (و بازیکنان جهرم) را میگذارید،باید عرض کنیم که منطقی به نظر نمیرسد که آقای محمد ستاره در بازی های قهرمانی استان مقام اول را کسب نماید ولی ما بیاییم عکس بازیکن دیگری را بگذاریم.ضمن اینکه دوباره یادآوری میگردد که این وبلاگ متعلق به بدمینتون جهرم میباشد و سیاست تیم طراحی این وبلاگ در ابتدا معرفی بازیکنان جهرمی میباشد که از قضا جزء نفرات برتر فارس بوده اند و سپس پوشش خبری بدمینتون جهرم و بعد از آن بازتاب خبری بدمینتون ایران و جهان.  

 در مورد اینکه فرموده بودید "چرا میگویید که این ستاره و شیخی فقط تأثیر گذار بوده ..." اشاره شما به خبر نتایج مسابقات جوانان کشور در شهر سمنان میباشد که ما به شما توصیه میکنیم که متن ذکر شده در وبلاگ را دوباره مطالعه فرمایید.برای راحتی کار ما اینجا برای شما ذکر میکنیم..

"لازم به ذکر است که محمد ستاره و مهدی شیخی بازیکنان جوان جهرمی در تیم استان فارس حضور فعال و تأثیر گزاری داشته اند."

همانطور که مشاهده می فرمایید در متن،واژه "فقط" استفاده نشده است و برداشت شما از این مطلب صحیح نبوده است و این چیزی از ارزش های دیگر بدمینتون بازان خوب فارس نمیکاهد.

ضمن تشکر مجدد از شما دوست عزیز بابت توجه به وبلاگ بدمینتون جهرم ، لازم به توضیح میباشد که مدیریت وبلاگ بدمینتون جهرم به صورت تیمی میباشد که مسئولیت مطالب آن به عهده این تیم میباشد نه رئیس هیئت بدمینتون جهرم و آقای محمد فاخر.

بله،ما جهرم را جرئی از فارس میدانیم و امید است با پیشرفت هر چه بیشتر جهرم و دیگر شهرستان های فارس در این رشته،زمینه حضور مقتدرانه بدمینتون بازان فارس در عرصه های ملی و بین المللی ایجاد شود.

با تشکر

مدیریت وبلاگ هیئت بدمینتون جهرم

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...