نتایج هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از فدراسیون بدمینتون، هفته چهارم از دور رفت نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان (خلیج فارس) با برگزاری سه دیدار پیگیری شد و در پایان این رقابت‌ها تیم‌های نماینده گیلان ،شهید شهریاری زنجان و دانشگاه آزاد برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

 در رشت تیم نماینده گیلان به مصاف تیم شهید رجایی قزوین رفت که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم نماینده گیلان پایان یافت.

 دومین دیدار بین تیم های شهید شهریاری زنجان و قابوس گنبد برگزار شد که در پایان تیم شهید شهریاری زنجان توانست با نتیجه 5 بر صفر حریف خود را شکست دهد.

 سومین دیدار بین تیم های شهرداری جهرم و دانشگاه آزاد برگزار شد که در پایان دانشگاه آزاد با نتیجه 5 بر صفر مقابل حریف خود به برتری دست یافت.

 دیدار تیم های گاز تهران و نماینده کرمانشاه که قرار بود روز پنج شنبه برگزار شود با یک روز تاخیر عصر امروز (جمعه) برگزار خواهد شد.

ضمن تشکر از حضور بازیکنان،مربیان،داوران و میهمانان بابت حضور در سالن اختصاصی بدمینتون جهرم و تشکر ویژه بابت حضور ریاست محترم هیئت بدمینتون استان فارس جناب آقای حاجی زاده.

حضور جمعی از برترین بازیکنان ایران در قالب تیم دانشگاه آزاد در جهرم

کار شایسته آقای علی شاه حسینی با اهدای پیراهن خود به دو بازیکن خوب خردسال و نوجوان جهرم

از راست به چپ: علی شاه حسینی - پویان بیکران - امیرحسین فاخر

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...