قهرمان بدمینتون دهه فجر: در سال 10-12 تورنمنت می‌روم/ ایرانی‌ها باید مستمر بازی کنند

قهرمان مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر می‌گوید، هدفم از حضور در مسابقات ایران ارتقای رنکینگ بود.

 وارما سوراب، بدمینتون باز هندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از کسب عنوان قهرمانی درباره مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر، اظهار کرد: تورنمنت خوبی بود. هدفم در این مسابقات ارتقای رنکینگم بود و خیلی خوشحال شدم که توانستم به مقام قهرمانی برسیم. من با وجود حضور بدمینتون بازانی با رنکینگ بهتر در مسابقات به قهرمانی امید داشتم، اما می دانستم که باید تلاش کنم و سختی بکشم.

 وی درباره رقابت با محمدرضا خانجانی، نیز گفت: بازی خوبی بود در گیم اول از او شناخت نداشتم، اما در گیم دوم توانستم به راحتی بازی را اداره کنم و او را شکست دهم.

 سوراب درباره عملکرد ورزشکاران ایران در این رقابت‌ها نیز گفت:‌ بدمینتون بازان ایران الان سطح بدی ندارند، اما باید پیگیر باشند و به طور مستمر حضور داشته باشند تا در سطح بالاتری قرار بگیرند.

 بدمینتون باز هندی در پاسخ به این پرسش که هزینه‌های حضورش در تورنمنت‌های مختلف بر عهده چه کسی است؟ تصریح کرد: شاید در طول سال در 12 – 15 تورنمنت شرکت کنم و اتحادیه بدمینتون هند حمایت اصلی را از من دارد، در بعضی مواقع یک شرکتی است که به عنوان اسپانسر به من کمک می‌کند. بعد از مسابقات دهه فجر نیز در مسابقات آزاد اتریش شرکت می‌کنم.

 وارما سوراب در مورد حضور دوباره خود در مسابقات دهه فجر در سال آینده نیز بیان کرد: در تقویم ورزشی من تورنمنت‌های زیادی وجود دارد و برای سال آینده اگر وقتم خالی باشد قطعا شرکت می‌کنم.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...