نتایج دیدارهای معوقه رقابت های لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور

دو دیدار معوقه از هفته اول و پنجم از دور رفت رقابت های لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) عصر روز پنج شنبه(2 اسفندماه جاری) برگزار شد و تیم های نماینده گیلان و قابوس گنبد برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، اولین دیدار میان 2 تیم ثامن الحجج کرمانشاه(نماینده کرمانشاه) و نماینده گیلان در شهر کرمانشاه برگزار شد که در پایان این مسابقه تیم نماینده گیلان توانست با نتیجه 4 بر یک برابر حریف خود به پیروزی رسد.

دومین دیدار بین تیم های قابوس گنبد و گاز تهران در شهر گنبد برگزار شد که در پایان تیم قابوس گنبد توانست با نتیجه 4 بر یک مقابل حریف خود به پیروزی دست یابد.

در پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور تیم دانشگاه آزاد با کسب 21 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های گاز تهران و نماینده گیلان با کسب 17 و 17 امتیاز به ترتیب در مکان های دوم و سوم جدول ایستاده اند.

تیم های قابوس گنبد با 15 امتیاز ، شهید رجایی قزوین با 13 امتیاز ، شهید شهریاری زنجان با 11 امتیاز ، ثامن الحجج کرمانشاه با 10 امتیاز و شهرداری جهرم فارس با کسب 7 امتیاز به ترتیب در مکان های چهارم تا هشتم جدول ایستاده اند.

لازم به ذکر است دور برگشت این رقابت ها از روز پنج شنبه 8  اسفندماه جاری آغاز خواهد شد.

نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور با شرکت 8 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...