تداوم صدر نشینی دانشگاه آزاد در رقابت های لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور

هفته دوم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام خلیج فارس( هفته نهم ) با برگزاری چهار دیدار عصر روز پنج شنبه پیگیری شد و در پایان این رقابت ها تیم های دانشگاه آزاد ، ثامن الحجج کرمانشاه ، قابوس گنبد و شهید رجایی قزوین برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، در مهم ترین دیدار این هفته 2 تیم دانشگاه آزاد و گاز تهران به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تیم دانشگاه آزاد توانست با نتیجه 3 بر 2 برابر حریف خود به پیروزی رسد و تداوم صدر نشینی خود را حفظ نماید.

در زنجان 2 تیم شهید شهریاری این شهرستان و ثامن الحجج به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه تیم ثامن الحجج کرمانشاه توانست با نتیجه 3 بر 2 مقابل میزبان خود به برتری برسد.

در گنبد تیم قابوس گنبد این شهرستان به مصاف تیم نماینده گیلان رفت که در پایان این دیدار تیم قابوس گنبد توانست با نتیجه 4 بر 1 مقابل حریف خود به برتری برسد.

در شیراز 2 تیم شهرداری جهرم فارس و شهید رجایی قزوین برابر هم پیکار کردند که در پایان این مسابقه تیم شهید رجایی قزوین توانست با نتیجه 5 بر صفر حریف خود را شکست دهد.

در پایان هفته نهم (هفته دوم از دور برگشت) این رقابت ها تیم دانشگاه آزاد با کسب 27 امتیاز هم چنان صدرنشین این رقابت هاست و تیم های نماینده گیلان و شهید رجایی قزوین با کسب 21 و 19 امتیاز به ترتیب در مکان های دوم و سوم جدول ایستاده اند.

تیم قابوس گنبد با 19 امتیاز در مکان چهارم،تیم گاز تهران با کسب 18 امتیاز و یک بازی کمتر در مکان پنجم ،ثامن الحجج کرمانشاه با کسب 14 امتیاز در مکان ششم ،تیم شهید شهریاری زنجان با کسب 13 امتیاز در مکان هفتم و شهرداری جهرم فارس با کسب 8 امتیاز در مکان هشتم جدول قرار دارد.

نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور با شرکت 8 تیم برگزار می شود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...