نتایج هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور

هفته پنجم از دور برگشت (هفته دوازدهم) مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) با برگزاری چهار دیدار عصر روز پنج شنبه (28/1/1393) در شهرهای مختلف پیگیری شد و نماینده گیلان ، گاز تهران ، ثامن الحجج و دانشگاه آزاد برابر حریفان خود به برتری دست یافتند و دانشگاه آزاد پیشتازی خود را همچنان ادامه داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در زنجان تیم شهید شهریاری این شهرستان برابر نماینده گیلان به میدان رفت که در پایان تیم نماینده گیلان توانست با نتیجه 3 بر 2 برابر حریف خود به پیروزی برشد.

در قزوین دو تیم دانشگاه آزاد و شهید رجایی قزوین به مصاف هم رفتند که در پایان تیم دانشگاه آزاد توانست با نتیجه 3 بر 2 برابر حریف خود به برتری دست یابد.

در تهران دو تیم گاز تهران و قابوس گنبد برابر هم پیکار کردند که در پایان این دیدار تیم گاز تهران توانست با نتیجه 4 بر 1  از سد حریف خود بگذرد.

در جهرم تیم شهرداری جهرم  در یک دیدار نزدیک و حساس به مصاف تیم ثامن الحجج کرمانشاه رفت که در پایان با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم ثامن الجج کرمانشاه خاتمه یافت.

در پایان هفته دوازدهم این رقابت ها تیم دانشگاه آزاد با کسب 36 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های گاز تهران و نماینده گیلان با کسب 30 و 28 امتیاز به ترتیب در مکان های دوم وسوم جدول ایستاده اند.

نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام خلیج فارس با شرکت 8 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...