دانشگاه آزاد قهرمان رقابت های لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور

تیم دانشگاه آزاد در حالی که یک هفته دیگر به پایان مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور مانده است به قهرمانی زود هنگام دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، هفته ششم از دور برگشت (هفته سیزدهم) رقابت های لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام خلیج فارس عصر روز پنج شنبه (4/2/1393) با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد و در پایان این مسابقات تیم های نماینده گیلان ، ثامن الحجج کرمانشاه ، گاز تهران و قابوس گنبد برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

در شهرستان رشت دو تیم دانشگاه آزاد و نماینده گیلان به مصاف رفتند که در پایان این مسابقه تیم نماینده گیلان توانست با نتیجه 3 بر 2 برابر حریف خود به برتری دست یابد.

در شهرستان زنجان تیم شهید شهریاری این شهرستان به مصاف تیم گاز تهران رفت که در پایان تیم گاز تهران توانست با نتیجه 5 بر صفر برابر حریف خود به پیروزی رسد و نایب قهرمانی خود را مسجل نماید.

در شهرستان گنبد تیم قابوس گنبد و شهرداری جهرم فارس به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان تیم قابوس گنبد توانست با نتیجه 5 بر صفر حریف خود را شکست دهد.

در کرمانشاه دو تیم ثامن الحجج این شهر و شهید رجایی قزوین به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ثامن الحجج کرمانشاه توانست با نتیجه 3 بر 2 مقابل حریف خود به برتری دست یابد.

در پایان هفته سیزدهم این رقابت ها تیم دانشگاه آزاد با کسب 37 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و قهرمان نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور شد.

تیم های گاز تهران و نماینده گیلان به ترتیب با کسب 30 و 28 امتیاز در مکان های دوم و سوم جدول قرار دارند.

نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام خلیج فارس با شرکت 8 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...