سقوط تیم شهرداری جهرم به رقابت های لیگ دسته اول مردان باشگاه های کشور

هفته پایانی نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) برگزار شد و در پایان این مسابقات تیم دانشگاه آزاد که به مقام قهرمانی دست یافته بود ، مدال ها و جام قهرمانی را از دست مسئولان فدراسیون دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این پیکارها که عصر روز پنج شنبه با برگزار ی چهار دیدار در تهران و شهرهای مختلف پیگیری شد تیم دانشگاه آزاد که هفته قبل قهرمانی خود را مسجل نموده بود با کسب 40  امتیاز قهرمان نوزدهمین دوره این رقابت ها شد.

تیم های گاز تهران و نماینده گیلان با کسب 36 و 32 امتیاز به ترتیب مقام های دوم و سوم این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

در آخرین هفته این رقابت ها در تهران دو تیم دانشگاه آزاد و ثامن الحجج کرمانشاه به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تیم دانشگاه آزاد توانست با نتیجه 4 بر 1 برابر حریف خود به برتری دست یابد.

همچنین دو تیم گاز تهران و نماینده گیلان در تهران به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تیم گاز تهران توانست با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف خود بگذرد.

در جهرم تیم شهرداری جهرم فارس و شهید شهریاری زنجان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم شهید شهریاری زنجان توانست با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف خود عبور کند.

در قزوین تیم های شهید رجایی این شهرستان و قابوس گنبد برابر هم پیکار کردند که در پایان این مسابقه تیم شهید رجایی قزوین توانست با نتیجه 4 بر 1 حریف خود را شکست دهد.

لازم به ذکر است که پس از تیم های دانشگاه آزاد ، گاز تهران و نماینده گیلان که مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند تیم های شهید رجایی قزوین ، قابوس گنبد ، ثامن الحجج کرمانشاه ، شهید شهریاری زنجان و شهرداری جهرم فارس با کسب 28 ، 28 ، 26 ، 20 و 14 امتیاز به ترتیب در مکان های چهارم تا هشتم ایستادند.

یادآوری می گردد که دو تیم شهید شهریاری زنجان و شهرداری جهرم فارس که در انتهای جدول رقابت های لیگ برتر مردان قرار دارند در دوره بعد (بیستمین دوره) با سقوط به رقابت های لیگ دسته اول مردان باشگاه های کشور راه یافته و دو تیم قهرمان و نایب قهرمان رقابت های لیگ دسته اول به رقابت های لیگ برتر بدمینتون راه خواهند یافت.

در پایان این مسابقات از سوی آقای مرتضی مداحی نایب رئیس فدراسیون و ابوالفضل مهاجر دبیر فدراسیون بدمینتون و آقای علیرضا الهاکی دبیر هیات بدمینتون استان تهران و آقای مصطفی عرب مسئول مسابقات و باشگاه ها مدال و جام قهرمانی به تیم دانشگاه آزاد قهرمان این دوره از رقابت ها و نمایندگان تیم های گاز تهران و نماینده گیلان که مقام های دوم و سوم را کسب کرده اند اهدا گردید.

نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام خلیج فارس در روز پنج شنبه مورخ 11/2/1393 مصادف با روز ملی خلیج فارس با شرکت 8 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار شد.

"هیئت بدمینتون جهرم کسب مقام دوم را به مربی جهرمی تیم گاز تهران ، جناب آقای محسن رحمانیان تبریک عرض نموده و برای ایشان موفقیت روزافزون آرزو مینماید."

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...