مرتضی مداحی : یکدوره کلاس آموزشی آسیایی خرداد ماه در تهران برگزار می شود

نایب رئیس و مسئول کمیته آموزشی و پژوهشی فدراسیون بدمینتون گفت : از سوی مرکز آموزشی کنفدراسیون بدمینتون آسیا یکدوره کلاس در رابطه با نوآموزان به نام شاتل تایم خردادماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

آقای مرتضی مداحی روز دوشنبه در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدمینتون اظهار داشت : در این کلاس آسیایی یک مدرس از سوی کمیته آموزشی کنفدراسیون آسیا به تهران خواهد آمد.

مسئول کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون بدمینتون گفت : کلاس های آموزشی این فدراسیون همچون سال های گذشته به استان ها، دانشگاه ها و آموزش و پرورش اعلام می شود و با توجه به درخواست و نیاز آنان این کلاس ها دایر می شود.

آقای مداحی افزود : این کلاس ها شامل کلاس های داوری و مربیگری می باشد و با توجه به درخواست و نیاز آنان شرایط برگزاری کلاس های فوق مهیا می شود.

وی در ادامه افزود: در سال کلاس های ارتقاء سطح داوری و مربیگری برای مربیان و داوران که دارای شرایط لازم برای ارتقاء سطح داشته باشند برگزار می شود.

نایب رئیس و مسئول کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون بدمینتون خاطر نشان کرد: به منظور پشتوانه سازی برای آینده در قسمت مربیگری و داوری طبق برنامه های تدوین شده در سال نیروهای جوان آموزشی دیده می شوند و شرایط حضور آنان به صورت میدانی فراهم می شود.

وی اظهار داشت : این پشتوانه سازی از سال قبل آغاز شد و به صورت جدی و فعال پیگیری می شود.

آقای مداحی در پایان افزود : تلاش کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون ایجاد شرایط بهتر در استان ها برای فراهم نمودن ابزارهای لازم جهت بکارگیری از نیروهای آموزش دیده در قسمت مربیگری و داوری می باشد.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...