رییس فدراسیون بدمینتون:فارس شایستگی داشتن تیم در لیگ برتر را دارد

رییس فدراسیون بدمینتون با اشاره به اینکه تیم فارس تنها با اختلاف یک امتیاز از راهیابی به لیگ برتر بازماند،افزود: این استان شایستگی داشتن تیم درلیگ برتر را دارد از این رو قول می دهم در فدراسیون از فارس برای کسب سهمیه حمایت کنم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد رضا پوریا جمعه در مجمع سالیانه هیات بدمینتون فارس اظهار داشت: استان فارس اهمیت خاصی دارد و در سطح ورزش حرفه ای کشور و رشته بدمینتونهمیشه دارای اعتبار، قهرمانان و پهلوانان بزرگی بوده است.

رییس فدراسیون بدمینتون در ادامه گفت:جهش فارس از رتبه ششم به رتبه سوم نشان از یک برنامه آکادمیک و خوب است که توان بالای بدمینتون فارس را می رساند ونگاه فدراسیون به این استان به صورت ویژه است .

وی بیان داشت : قطعا با این همدلی و برنامه ای که وجود دارد در آینده ای نزدیک فارس قطب بدمینتون کشور خواهد شد و ما نیز از هیچ کمکی به این استان دریغ نخواهیم کرد.

رییس فدراسیون بدمینتون در ادامه به برگزاری کلاسهای آموزشی برای مربیان و داوران و استفاده از توان و فکر بزرگان این رشته اشاره کرد و گفت:جوانگرایی و اعتماد به نیروهای بومی می تواند به پیشرفت این رشته ورزشی در فارس کمک کند.

پوریا در ادامه سخنان خود از حامیان مالی تیم های بدمینتون در بخش آقایان و بانوان همچون کارخانه سیمان لامرد، شرکت توحید سازه و شهرداری جهرم تشکر کرد.

عباس حاجی زاده رییس هیات بدمینتون فارس نیزگزارشی از عملکرد سال گذشته این هیات را ارایه داد و از ورزشکاران برتر این رشته نیز با اهدا جوایزی تقدیر گردید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...