ایران قهرمان مسابقات بین المللی بدمینتون کنیا و بازیکن جوان ایرانی فرزین خانجانی قهرمان قهرمانان شد

ایران قهرمان مسابقات بین المللی بدمینتون کنیا و بازیکن جوان ایرانی فرزین خانجانی قهرمان قهرمانان شد

دیدار فینال مسابقات بین المللی بدمینتون کنیا در قسمت دونفره دختران و پسران و یکنفره پسران عصر امروز (1/4/93) برگزار شد و تیم های دونفره پسران و دختران و یکنفره پسران کشورمان با کسب 3 مدال طلا ، 2 نقره و 1 برنز به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافتند و همچنین فرزین خانجانی بازیکن جوان شایسته کشورمان به عنوان قهرمان قهرمانان برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در دیدار فینال پسران تیم دونفره بدمینتون کشورمان (سروش اسکندری و حسن متقی ) با تیم دونفره (فرزین خانجانی و مهران شهبازی ) به رقابت پرداختند و در پایان تیم دونفره سروش اسکندری و حسن متقی توانست با نتیجه 2 بر صفر دیگر تیم ایرانی را شسکت دهد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

تیم دونفره فرزین خانجانی و مهران شهبازی با کسب نایب قهرمانی به مدال نقره دست یافتند.

همچنین دیدار فینال تیمی دونفره دختران را تیم دونفره بدمینتون کشورمان (نگین امیری پور و پگاه کامرانی ) با تیم دونفره (ثریا آقایی و سارا دلاوری ) برگزار کردند که در پایان تیم (نگین امیری پور و پگاه کامرانی ) با نتیجه 2 بر صفر برابر حریفان ایرانی خود به پیروزی رسیدند و مدال طلا و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

تیم دونفره (ثریا آقایی و سارا دلاوری ) به مقام نایب قهرمانی دست یافته و مدال نقره را به گردن آویختند.

دیدار یکنفره پسران بین فرزین خانجانی از کشورمان با بازیکن اتریشی برگزار شد که خانجانی بازیکن جوان کشورمان توانست با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست داده و علاوه بر مقام قهرمانی به عنوان قهرمان قهرمانان نیز برگزیده گردد.

همچنین پگاه کامرانی در مرحله نیمه نهایی یکنفره دختران به مدال برنز این دوره از رقابت ها دست یافت.

مسابقات بین المللی بدمینتون کنیا در روزهای بیست و نهم خرداد تا اول تیر ماه سال جاری در نایروبی پایتخت کنیا برگزار گردید که کشورهای شرکت کننده در این رقابت های 5 هزار دلاری ، کنیا ، ایتالیا ، کانادا ، اتریش ، لهستان ، چک ، اسلواکی ، هند ، ایران ، اوگاندا ، موریتانی ، زامبیا و نیجریه بودند.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...