پوریا رییس فدراسیون بدمینتون باقی ماند

 

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بدمینتون عصر روز چهارشنبه (1/5/93) در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و به ریاست آقای دکتر سید نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و آقای محمدرضا پوریا رئیس سابق این فدراسیون بار دیگر به عنوان رئیس آینده این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، در این مجمع که به ریاست آقای دکتر سید نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ، آقای مهندس شاهرخ شهنازی دبیر کل ملی المپیک و نمایندگان ارگان های مختلف و روسای هیات های بدمینتون سراسر کشور برگزار شد ، آقای محمدرضا پوریا توانست با کسب 34 رای از 40 رای بار دیگر برای مدت 4 سال به ریاست فدراسیون بدمینتون انتخاب شود.

لازم به ذکر است که اعضای حاضر در این مجمع انتخاباتی 40 نفر بودند که حق رای داشتند.

همچنین آقای کاوه آزاد دیگر نامزد انتخاباتی 5 رای کسب نمودند و یک رای سفید بود و آقای محمدرضا تهرانی شریف دیگر نامزد نیز در پایان صحبت های خود انصراف خود را اعلام نمودند .

آقای محمدرضا پوریا از سال 84 به عنوان دبیر فدراسیون بدمینتون فعالیت داشته و سپس در سال 88 به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد و از سال 89 تاکنون به عنوان رئیس فدراسیون بدمینتون مشغول به کار بوده اند.

وی با کسب 34 رای بار دیگر از سال 1393 بمدت 4 سال دیگر مسئولیت ریاست این فدراسیون را بعهده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا پوریا پس از انتخاب مجدد به عنوان رئیس فدراسیون بدمینتون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم بتوانم با حمایت اعضای مجمع و اصحاب رسانه روند رو به رشد گذشته را همچنان ادامه دهیم.

وی ادامه داد: در دوره جدید فدراسیون تمرکز ما بیشتر روی استعدادیابی خواهد بود و به طور حتم مربیان کارآمد را برای شناسایی استعدادهای درخشان این رشته به نقاط مختلف کشور اعزام خواهیم کرد تا بهترین بازیکنان را برای رده های سنی مختلف انتخاب کنند.

رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: به تیم های پایه هم اهمیت بیشتری می دهیم چون اگر تیم های پایه شرایط خوبی داشته باشند در آینده تیم ملی قدرتمندی خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: هدف ما از این برنامه ها این است که به سکوهای آسیایی نزدیک شویم.پوریا در پایان از وزارت ورزش و جوانان به خاطر افزایش بودجه این فدراسیون تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا پوریا در خصوص مجمع انتخاباتی این فدراسیون اظهار داشت: مجمع امروز در فضای بسیار خوبی برگزار شد. بنده برنامه‌های خود را به مجمع ارائه داده بودم و این برنامه ادامه‌ برنامه 4 سال گذشته است که در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

وی ادامه داد: جدا از برنامه 4 ساله‌ای که داریم یک برنامه یک ساله هم در فدراسیون داریم. نگاه اصلی ما به این است که بدمینتون به جایگاه خوبی در آسیا دست پیدا کند. توجه به مسائل جوانان، استعدادیابی و بحث فرهنگی هم که اعتقاد ویژه‌ای به آن دارم از موارد دیگر است. البته ما حواشی زیادی در فدراسیون بدمینتون نداریم و کمتر به مشکل بر می‌خوریم اما باید ساختار کلی و منشور اخلاقی مدونی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: به انتقاداتی که در مجمع از من شد اهمیت نمی‌دهم چون برخی از آنها کارشناسی نبود. ما برای اولین بار است که در بخش نوجوانان و جوانان آسیا  بازیکن برتر داریم که این بسیار ارزشمند است. نگاه ما جوانگرایی است و می‌خواهیم این روندی را که آغاز کرده‌ایم با قدرت ادامه دهیم.

پوریا در خصوص برنامه خود برای المپیک برزیل گفت: برنامه‌های خوبی را برای المپیک 2016 در نظر داریم. اعزام‌های خوبی مدنظر ما است و می‌خواهیم اقدامات خوبی در این امر صورت دهیم. اگر بتوانیم خیلی همت کنیم یکی دو نفر را به المپیک اعزام کنیم.

وی در پایان در خصوص حضور بدمینتون در بازی‌های آسیایی گفت: حضور این رشته ورزشی در بازی‌های آسیایی در دست بررسی است و من امیدوارم شانس حضور در این بازی‌ها را پیدا کنیم.

1 نظر

  1. رهروان ولایترهروان ولایتsays:

    با سلام.لطفا از وبلاگ ما هم دیدن کنید...