بهترین های بدمینتون در مسابقات رنکینگ قهرمانی کشور حضور دارند

ابوالفضل مهاجر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت ها که طی سه مرحله برگزار می شود ، ورزشکاران منتخب و برتر که از نخبگان این رشته محسوب می شوند در صورت نشان دادن شایستگی و توانمندی های بالای خود می توانند در ترکیب تیم ملی قرار گیرند.

وی اظهار کرد: امسال در نخستین مرحله از مسابقات بدمینتونرنکینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ˈرده سنی آزادˈ مردان ایران که از روز گذشته /چهارشنبه/ به میزبانی زنجان آغاز شده، قریب به 150 بدمینتون باز شرکت دارند که مطمئنا این بازی ها بسیار دیدنی و تماشایی هستند.

 

نفرات راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی سومین دوره مسابقات رنکینگ و قهرمانی بدمینتون کشور مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، سروش اسکندری از زنجان ، سپهر ایوانی از تهران ، فرزین خانجانی از تهران ، محمدرضا خردمندی از گیلان ، حسن متقی از گیلان ، سالار بیات از زنجان ، امید کرمی از اصفهان و علی شاه حسنی از تهران در مرحله یک هشتم با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم راه یافتند.

 

در مرحله یک چهارم سروش اسکندری با سپهر ایوانی ، فرزین خانجانی با محمدرضا خردمندی ، حسن متقی با سالار بیات ، امید کرمی با علی شاه حسنی برای راه یابی به مرحله نیمه نهایی به مبارزه خواهند پرداخت.

 

لازم به ذکر است که مسابقات رنکینگ رده سنی آزاد مردان در سه مرحله برگزار می شود.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...