حضور در لیگ برتر با هزینه شخصی/ حمایت شهرداری جهرم تنها در حد حرف بود

سرمربی تیم بدمینتون جهرم گفت: شورای شهر جهرم می گوید اگر به تیم شما کمک کنیم سایر هیئت های ورزشی متوقع می شوند در صورتی که تیم ما لیگ برتری بود و شهرداری موظف به حمایت از این تیم شده بود.
 

به گزارش خبرنگار پسین جهرم، تیم بدمینتون این شهرستان که با توانمندی های مربی و بازیکنانش توانست در سال گذشته به عنوان نماینده استان فارس در لیگ برتر کشور حضور پیدا کند، متاسفانه همچون سایر رشته های ورزشی در جهرم که تا حد قهرمان پروری رشد کرده و آن زمان که وقت ثمردهی اش فرا رسیده است رها می شود، بر اثر عدم حمایت و تدبیر مسئولان امر کاری از پیش نبرد و به لیگ دسته یک کشور سقوط کرد.

خبرنگار ما دقایقی با سرمربی این تیم به گفتگو نشسته است؛ که خواندن آن را به دلسوزان ورزش شهرستان توصیه می کنیم و امیدداریم تا مسئولان امر گوشه چشمی به ورزش های قهرمانی و ورزشکاران ملی پوش جهرمی که تعداد آنها در این شهرستان نیز کم نیست، داشته باشند.

محمد فاخر در گفتگو با خبرنگار پسین جهرم با اشاره به حضور تیم بدمینتون این شهرستان که با عنوان شهرداری جهرم در لیگ برتر بدمینتون کشور حضور یافت، گفت: این مسابقات با حضور تیم های گاز تهران، دانشگاه آزاد تهران، گنبد قابوس، گیلان، قزوین، کرمانشاه، زنجان و جهرم و به صورت رفت و برگشت برگزار شد که در پایان تیم دانشگاه آزاد قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم های جهرم و زنجان به لیگ دسته یک کشور سقوط کردند.

وی عدم وجود حامی مالی، هزینه ایاب و ذهاب بازیکنان و عدم توانایی در میزبانی تیم های لیگ برتری را عمده مشکل تیم جهرم عنوان کرد و افزود: با وجود اینکه نتوانستیم در لیگ برتر حضور پیدا کنیم اما همین که از بین 30 استان کشور موفق به شرکت در این مسابقات شدیم باعث شگفتی بسیاری از مسئولان و ورزشکاران کشور بودیم.

سرمربی تیم بدمینتون جهرم با اشاره به عدم شرایط حضور این تیم در لیگ دسته یک کشور نیز گفت: شهریه 2 میلیون تومانی ورودی که فدراسیون برای حضور تیم ها در لیگ دسته یک کشور تعیین کرده، ورود ما را به این مسابقات با مشکل مواجه کرده است.

وی با اشاره به اینکه سایر تیم های کشور متقاضی حضور بازیکنان جهرمی به تیم شان هستند، بیان کرد: اداره ورزش و جوانان و هیئت بدمینتون استان فارس توانایی حمایت این تیم برای حضور در لیگ دسته یک را ندارد.

فاخر، با اشاره به شروع مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون کشور از 25 مهرماه سال جاری، خاطرنشان کرد: برای حضور در لیگ دسته یک کشور تنها تا 25 مهرماه فرصت داریم اسامی بازیکنان را به فدراسیون اعلام کنیم و در غیر این صورت مجبور به انصراف از این مسابقات می شویم.

وی با گلایه از حامی مالی تیم بدمینتون جهرم به علت عدم حمایت از این تیم، گفت: بازیکنان این تیم برای حضور درمسابقات لیگ برتر از خودرو شخصی و اتوبوس استفاده کرده و از جیب خود هزینه می کردند و حتی به علت قیمت بالای توپ های بدمینتون مجبور بودیم از توپ های پلاستیکی برای تمرین استفاده کرده و توپ های مرغوب را برای روزهایی که جهرم میزبان مسابقات بود، استفاده کنیم.

سرمربی تیم بدمینتون جهرم با بیان اینکه در عین حال هیچ کدام از تیم های لیگ برتر برای رویارویی با تیم ما از بازیکنان ضعیف استفاده نمی کردند، عنوان کرد: با توجه به بازی های خوب تیم جهرم در لیگ برتر از طرف فدراسیون پیشنهاد حضور دوباره این تیم در این لیگ داده شد اما حاضر نیستیم دردسرهای ناشی از آن را قبول کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری جهرم به عنوان حامی تیم بدمینتون کوچکترین هزینه های این تیم که مربوط به ایاب و ذهاب بازیکنان است را نمی پذیرد، بیان کرد: شورای شهر جهرم می گوید اگر به تیم شما کمک کنیم سایر هیئت های ورزشی متوقع می شوند در صورتی که تیم ما لیگ برتری بود و شهرداری موظف به حمایت از این تیم شده بود.

فاخر با بیان اینکه در مسابقات لیگ برتر کشور و برای اقامت در خوابگاه از ما پول دریافت می شد، گفت: برای اینکه مخارج تیم که از جیب خود بازیکنان هزینه می شد پایین بیاید بچه ها مجبور بودند از غذاهایی با قیمت ارزان و کیفیت پایین استفاده کنند.

وی گفت: بدهی شهرداری به تیم ما 3 میلیون و 600 هزار تومان است که تقاضا داریم با پرداخت آن بتوانیم بدهی های ناشی از حضور تیم جهرم در لیگ برتر را بپردازیم.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...