قهرمانی امیرحسین فاخر در اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون نونهالان پسران کشور

افتخاری دیگر از بدمینتون بازان جهرم.

دیدار فینال اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون نونهالان پسر کشور 28 شهریور در تهران برگزار شد که در پایان این رقابت ها قهرمانان قسمت یکنفره و دونفره شناخته شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، در این پیکارها که در سالن ورزشی شریعتی تهران در جریان داشت در قسمت یکنفره ارشیا عمل کننده از البرز به مصاف امیر حسین فاخر از جهرم رفت که در پایان امیر حسین فاخر با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافت و قهرمان این دوره از رقابت های رنکینگ نونهالان شد.

ارشیا عمل کننده از البرز دوم شد و محمد زرچی از خراسان رضوی و محمد معین کشاورز از قم مشترکا سوم شدند.

در دیدار فینال قسمت دونفره (تیمی) ، تیم دونفره ارشیا قاسم پور و محمد رضا شاهرخ شاهی از تهران به مصاف تیم دونفره نیما رستم پور و سینا جاویدی از تهران رفتند که در پایان تیم دونفره نیما رستم پور و سینا جاویدی با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست یافتند و قهرمان این دوره از رقابت ها شدند.

تیم دونفره ارشیا قاسم پور و محمد رضا شاهرخ شاهی از تهران دوم شدند.

تیم های دونفره مجتبی زارع و محمد معین کشاورز از قم و امیر رضا اخلاقی و پویا حیدری از تهران مشترکا سوم شدند.

تیم دو نفره امیرحسین فاخر و قیصری نیز بین 8 تیم برتر این رقابت ها قرار گرفتند.

اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون نونهالان پسران کشور با شرکت 125 بازیکن در قسمت یکنفره و 50 تیم دونفره از 25 استان در تهران برگزار گردید.

امیدواریم مسئولین امر با دیدن این نتایج کسب شده و مقام های پی در پی (که جز با تلاش ، پشتکار و دلسوزی مربیان،بازیکنان و خانواده های این عزیزان به دست نیامده) به نحوی سر خود را از زیر برف درآورند(!) و این عزم و اراده را شاهد باشند و ضمن بوجود نیاوردن موانع در جهت کسب این افتخارات(!) حداکثر توان خود را در جهت رشد و تعالی بدمینتون جهرم به کاربندند که با کسب این نتایج روشن بخش ، هیچ دلیلی را قابل قبول نمیگذارد که در حمایت های مادی و معنوی از بدمینتون جهرم کم کاری کنند.چرا که بدمینتون جهرم برخلاف اکثر رشته های ورزشی فعال در جهرم ، تمرکز خود را بر روی سنین پایه گذاشته که بسیار سخت و زمان بر است و این مهم علاوه بر فرهنگ سازی و توسعه ورزش همگانی و همراهی خانواده ها در ورزش ، تضمین کننده افتخارات قهرمانان آتی خواهد بود.

 

پی نوشت: مصاحبه جناب فاخر رئیس هیأت بدمینتون جهرم با خبرگزاری پسین جهرم

1 نظر

  1. حامدحامدsays:

    سلام تبریک به امیر حسین عزیز و آقای فاخر با آرزوی موفقیت