فینالیست های رنکینگ بدمینتون جوانان پسران شناخته شدند

دیدار های مرحله نیمه نهایی دومین مرحله رقابت های رنکینگ جوانان پسر بعدازظهر امروز در سالن شهید رجایی قزوین برگزار شد و بازیکنان فینالیست این پیکارها در قسمت یکنفره و دونفره مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، در دیدار مرحله نیمه نهایی یکنفره امیر جباری از همدان در مصاف با محمد علوی از خراسان رضوی با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله فینال گردید.

در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی مهدی انصاری از زنجان توانست نیما جباری از خراسان رضوی را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و دیگر فینالیست این دوره از رقابت ها شود.

دیدار نهایی یکنفره بین امیر جباری از همدان و مهدی انصاری از زنجان برگزار خواهد شد.

ضمنا محمد علوی و نیما جباری هر دو از خراسان رضوی مشترکا سوم شدند.

همچنین دیدار مرحله نیمه نهایی دونفره برگزار شد که در نخستین دیدار تیم دونفره سعید پور ابراهیم و عرفان نوری از قزوین در مصاف با محمد امین علی اکبریان و محمد قنبری از خراسان رضوی توانست با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یابد و راهی مرحله فینال گردد.

دومین دیدار بین دوتیم دونفره میلاد اکبرنیا و محمد امینی از کردستان و امیر جباری و محمد امین محمدجانی (آزاد) برگزار شد که تیم امیر جباری و محمد امین محمدجانی (آزاد) با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف خود گذشت و راهی مرحله فینال شد.

بدین ترتیب دیدار فینال بین تیم های دونفره سعید پور ابراهیم و عرفان نوری از قزوین و امیر جباری و محمد امین محمدجانی (آزاد) برگزار خواهد شد.

ضمنا تیم های دونفره میلاد اکبرنیا و محمد امینی از کردستان و محمد امین علی اکبریان و محمد قنبری از خراسان رضوی مشترکا سوم شدند.

دومین مرحله این مسابقات در روزهای یکم و دوم آبان ماه در شهرستان قزوین برگزار می شود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...