کسب مجدد عنوان قهرمانی در مرحله دوم رنکینگ بدمینتون نونهالان پسران کشور

در ادامه افتخار آفرینی بدمینتون باز قهرمان،امیرحسین فاخر که در مرحله اول رقابت های رنکینگ بدمینتون نونهالان پسران کشور موفق به کسب عنوان قهرمان رقابت های انفرادی شده بود ، این بار نیز توانست با نمایش قابلیت های خود و با همت مربی و پدر گرامی ایشان جناب محمد فاخر ، در مرحله دوم این رقابت ها عنوان قهرمانی رقابت های دوبل را از آن خود کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، فینال دومین مرحله رقابت های رنکینگ بدمینتون نونهالان پسر کشور (23/8/93) در شهرستان بندرعباس برگزار شد و در قسمت دونفره تیم امیرحسین فاخر و محمدرضا قیصری از فارس به مصاف تیم محمدرضا شاهرخ شاهی و ارشیا قاسم پور از تهران رفت که در پایان تیم امیرحسین فاخر و محمدرضا قیصری از فارس با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید و قهرمان این دوره گردید.

تیم دونفره محمدرضا شاهرخ شاهی و ارشیا قاسم پور از تهران دوم شد.

تیم های دونفره نیما رستم پور و سینا جاویدی از تهران و امیر رضا اخلاقی و پویا حیدری از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، در فینال رقابت های یکنفره پویا حیدری از تهران به مصاف محمد معین کشاورز از قم رفت که در پایان پویا حیدری از تهران با نتیجه 3بر 2 به پیروزی دست یافت و قهرمان این دوره از رقابت ها گردید.

محمد معین کشاورز از قم دوم شد. ارشیا عمل کننده از البرز و نیما رستم پور از تهران مشترکا سوم شدند.

دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون رده سنی نونهالان پسر کشور در روزهای 22 و 23 آبان ماه جاری در شهرستان بندرعباس برگزار گردید.

از این طریق کسب این افتخار را به بازیکن شایسته جهرم ، امیرحسین فاخر و پدر و مربی گرامی ایشان جناب محمد فاخر صمیمانه تبریک عرض مینماییم.لازم به توضیح است که این عزیزان با هزینه های شخصی و بدون کمک های حمایتی توانسته اند این اقتدار و توانایی های خود را به عرصه ظهور برسانند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...