عملکرد اخیر هیئت بدمینتون جهرم

درود بر همه عزیزان و مخاطبان وبلاگ هیئت بدمینتون جهرم.

ضمن عرض پوزش بدلیل وقفه ایجاد شده در اطلاع رسانی فعالیت های بدمینتون جهرم ، از این طریق نظر شما را به برخی از مهم ترین رویداد های اخیر جلب مینماییم.

 

مرحله اول رنکینگ خردسالان استان 24 مرداد در شیراز و با حضور چشم گیر 21 بازیکن از جهرم و کسب مقام اول انفرادی توسط امیرحسین فاخر و مقام سوم توسط علی محبتی.همچنین در قسمت دوبل تیم امیرحسین فاخر و علی محبتی دوم و تیم شایان بیکران و علیرضا قنبری سوم شدند.

مرحله دوم رنکینگ خردسالان استان 25 مهر در مرودشت و کسب مقام اول انفرادی توسط امیرحسین فاخر و کسب مقام دوم دوبل توسط تیم امیرحسین فاخر و مهدی پرهون.

 

 

استعدادیابی استان (زیر 10سال) 21 شهریور در شیراز با حضور 12 نفر از جهرم و کسب مقام اول توسط مهدی پرهون و مقام سوم توسط علیرضا فاخر.

 

 

 

 

 

 

مرحله اول رنکینگ خردسالان کشور 27 شهریور در تهران و کسب مقام اول انفرادی توسط امیرحسین فاخر و مقام ششم دوبل توسط تیم امیرحسین فاخر و قیصری.

مرحله دوم رنکینگ خردسالان کشور 23 آبان در بندرعباس و کسب مقام اول دوبل توسط تیم امیرحسین فاخر و محمدرضا قیصری.

با کسب این نتایج و در مجموع دو مرحله رنکینگ کشوری،امیرحسین فاخر توانست با اقتدار در قسمت انفرادی اول کشور شود و در قسمت دوبل به مقام سوم دست یابد.لازم به ذکر است که رسیدن به این موفقیت مرهون تلاش و زحمت های مربی شایسته و پدر ایشان میباشد که با تمام کاستی های موجود و هزینه های شخصی توانستند به این مهم دست یابند.

 

 

مرحله اول رنکینگ نوجوانان استان 9 آبان در شیراز و کسب مقام اول دوبل و مقام دوم در انفرادی توسط امیرحسین فاخر.همچنین تیم علی فیروزی و پویان بیکران توانستند مقام سوم دوبل را بدست آورند.

مرحله اول رنکینگ نوجوانان استان 21 دی در گله دار و کسب مقام اول دوبل توسط امیرحسین فاخر و کسب مقام سوم دوبل تسط تیم علی رعیتی و علیرضا فاخر.

 

 

 

 

کسب مقام اول در مسابقات دوبل آزاد قهرمانی استان و کسب مقام سوم در مرحله اول مسابقات رنکینگ استان توسط تیم امین رحمانیان و محمد ستاره در شیراز.

 

 

 

 

 

 

 

 

 کسب عناوین برتر در مسابقات پیشکسوتان قهرمانی استان و انتخابی قهرمانی کشوری در شیراز با حضور محمد فاخر،محمد مطهر نیا،صادق چاشنی گر،هاشم نجاتی،حسام ربیعی و مهدی عبیری از جهرم.در پایان این رقابت ها آقایان فاخر،چاشنی گر و ربیعی با غلبه بر حریفان خود توانستند جواز حضور در مسابقات کشوری در قالب تیم منتخب استان فارس را بدست آورند.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...